Marko lovend over populariteit F1: 'Liberty Media heeft veel gedaan met social media en Netflix'

De Formule 1 wordt alsmaar populairder. Tegenwoordig worden met name jonge fans gewonnen door de koningsklasse van de autosport. Dit komt niet alleen door veranderingen in regels zoals bijvoorbeeld de introductie van sprintraces, maar met name door de manier waarop de Formule 1 gebruik maakt van sociale media en de inzet van Netflix. Red Bull Racing-adviseur Helmut Marko ziet dit ook en is lovend over de werkwijze van Liberty Media. Sinds de overname van Liberty Media in de Formule 1 aan het begin van 2018 kent de sport een alsmaar stijgende lijn in populariteit. Het massamediabedrijf zorgde destijds voor een…

Loading

Klik hier om direct door te gaan

Via F1Head blijf je altijd op de hoogte van de 🏆 F1 stand in het coureurs en constructeurs kampioenschap. Ook mis je met onze 📅 F1 kalender geen enkele Formule 1 sessie. Toch gemist? Bekijk dan onze 🎥 F1 samenvattingen!

Volg je F1Head al op Twitter?

Download nu de F1Head Android App! Met deze app heb je het laatste nieuws, WK standen en statistieken altijd binnen handbereik! Download de App via Google Play zodat je niets hoeft te missen van het allerlaatste Formule 1 nieuws.
Casino Scout Nederland
F1Head