De FIA geeft Lance Stroll geen straf: “Het was niet helemaal duidelijk”

Racing Point-coureur Lance Stroll werd op het matje geroepen bij de wedstrijdleiding. Hij zou zich niet hebben ingehouden toen er met de gele vlag werd gezwaaid, nu blijkt dat hij dat wel heeft gedaan. De Canadees kan dus zijn pole position behouden.

Loading..

Klik hier om direct door te gaan


Wist je dat F1Head een Android App heeft? Installeer deze zodat je op de hoogte blijft van al het laatste nieuws! Meer info over onze app vind je hier, en downloaden kan via de Play Store.

Hier adverteren? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!