IndyCar lanceert eigen docuserie: ‘100 Days to Indy’
📱 Download de F1Head app voor sneller F1 nieuws!
“100 Days to Indy”: een unieke blik achter de schermen
De serie zal bestaan uit tien afleveringen en zal laten zien hoe teams en coureurs zich voorbereiden op de race en hoe organisatoren werken aan het evenement. “We zijn enthousiast over de lancering van deze nieuwe docuserie”, aldus Mark Miles, CEO van IndyCar. “De Indianapolis 500 is een van de grootste en meest iconische races ter wereld, en we denken dat de kijker een unieke blik achter de schermen zal krijgen.”
De eerste aflevering van “100 Days to Indy” zal in de lente van 2023 worden uitgezonden, en zal wekelijks worden uitgezonden tot en met de race op 29 mei 2023. De serie zal op verschillende televisiekanalen in de VS worden uitgezonden en ook beschikbaar zijn via streamingdiensten.
IndyCar hoopt dat de serie de aandacht van een breder publiek zal trekken en bijdraagt aan de groei van de raceserie. De serie zal naar verwachting een grote rol spelen in de marketingcampagne rondom de Indianapolis 500 en zorgen voor nog meer buzz rondom het evenement.
Lancering van “100 Days to Indy”: nieuwe stap in aanbieden unieke content
Met de lancering van “100 Days to Indy” zet IndyCar een nieuwe stap in het aanbieden van unieke content aan fans. De raceserie heeft al eerder succesvolle digitale series gelanceerd, zoals “Penske Games” en “Behind the Visor”, en hoopt dat “100 Days to Indy” hieraan zal toevoegen.
Fans van IndyCar kijken uit naar de lancering van de serie en zijn benieuwd naar de unieke blik achter de schermen die de serie zal bieden. “100 Days to Indy” belooft een interessante kijk te bieden op een van de grootste en meest populaire autoraceseries ter wereld.